ویرگول

وقتی به "،" میرسی کمی باید مکث کرد

ویرگول

وقتی به "،" میرسی کمی باید مکث کرد

روز نوشته های من

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

دو- 2

دیروز تا حالا همش دارم به اهدافم و برنامه هام فکر میکنم

چندتا چیز هست که اذیتم میکنه

اولش این که همه اهدافم اقتصادی شد

این موضوع اذیتم میکنه

پس خودم، خانوادم، روحم، سلامتیم، اطرافیان و جامعه چی؟؟؟

دوم مسئله برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف

خیلی چیزها هست که از کنترل من خارج هستند

فکر میکنم این موضوع جای مطالعه داره

نتایج مطالعاتم را همین جا منتشر خواهم کرد

  • ۹۷/۰۷/۲۹
  • مسیح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی