ویرگول

وقتی به "،" میرسی کمی باید مکث کرد

ویرگول

وقتی به "،" میرسی کمی باید مکث کرد

روز نوشته های من

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

صفر-0

باید دنبال تقویم بگردم تا تاریخ امروز را پیدا کنم

اینقدر گیج و خسته ام از زندگی که حتی حساب روزهای هفته و ماه و سال از دستم در رفته است

هر چقدر بگویم خسته ام نمیتوانید درک کنید

اینقدر خسته ام که حتی نمیتوانم بخوابم

خستگی سال های زیاد

خسته از رابطه ها، خسته از کار، خسته از زندگی

از خودم هم خسته شده ام

قرار نبود اینجوری بشود

قرار بود من کار کنم، بیشتر کار کنم و پیشرفت کنم

ولی هرچه کار کردم و بیشتر کار کردم

بیشتر سقوط کردم

و الان اینجا هستم

با نمیدانم چقدر بدهی

و سرمایه ای که به باد رفت

و جوانی ای که تباه شد

و ارزوهایی که دود شد

و جوانی که پیر شد

و خسته شد

ولی من هنوز زنده ام و نفس میکشم و هنوز دوستان خوبی دارم

هنوز افرادی هستند که دوستم دارند

و افرادی هستند که دوستشان دارم

و خدایی که هرچند خیلی از دستش ناراضیم و شاکی

و چند وقت است که با او قهرم

ولی میدانم که هست، حواسش به من هست و هنوز دوستم دارد

از امروز شروع میکنم

امیدوارم هر روز گزارشی از برنامه و کارهایم برای شروع دوباره اینجا داشته باشم

  • ۹۷/۰۷/۲۸
  • مسیح

نظرات (۲)

  • آ میـMiRـزا
  • و چند وقت است که با او قهری؟!
    پاسخ:
    بیشتر از دو سه روز نمیتونم باهاش قهر کنم!!!

  • آ میـMiRـزا
  • منم وقتی بچه‌تر بودم باهاش قهر میکردم
    ولی فهمیدم ناز کردن رو از قهر کردن بیشتر دوست داره‼!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی