ویرگول

وقتی به "،" میرسی کمی باید مکث کرد

ویرگول

وقتی به "،" میرسی کمی باید مکث کرد

روز نوشته های من

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ده- ۱۰

از پنجشنبه تا حالا انگار توی مغزم حالت خلا ایجاد شده

پنجشنبه جلسه داشتیم

طبق معمول تیرها به سمت تیم تحقیقات

همون اول جلسه گفتم:" شاید من اصلا دیگه نیام"

و این همه معادلات تیم رو به هم زد!!!

بعد بقیه شروع کردند گزارش دادن

گزارش جلسه چهارشنبه با یکی از صنایع بزرگ

اون صنعت حاضره محصول ما را پیش خرید کنه

الان حدود سه میلیارد بده و ما از حدود شش ماه دیگه روزانه ۱۵ کیلو محصول با مشخصاتی که لازم دارند بهشون بدیم

این یعنی یه پرش فوق العاده...

فقط مسئله اینکه مشئولیتش با من هست

باید ضمانت این پول را من بدم و همچنین ضمانت محصول را

بین دو راهی گیر کردم

ترک کردنش یعنی پشت کردن به آرزوهام، نفی توانایی هام، راضی شدن به یه زندگی معمولی

قبول کردنش یعنی شش ماه فشار کار، استرس، دوری از خانواده و امیدوارم نتیجه عالی

خودم میلم به ادامه دادنه

مشورت کردم با یکی از دوستان اون هم همین نظر را داره

استخاره کردم خیلی عالی بود

فقط باید با خانمم صحبت کنم در مورد شش ماه سخت

و با تیم در مورد مبلغی که منو ارضا کنه و درصد سود بعد از انجام کار

 

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • مسیح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی